luni, 31 ianuarie 2011

Aventurile unei picaturi de apa, Fifi


                   A fost odată ca niciodată într-o lume foarte indepărtată unde numai cu gândul poţi ajunge, o picătură de apă pe nume Fifi. Aceasta trăia fericită alături de părinţii ei foarte iubitori.
Într-o bună zi, când Fifi a împlinit 18 ani a primit in dar de la părinţi o călătorie. Fiind totuşi puţin îngrijorată, mama a chemat-o pe Fifi spunându-i:
-              Fifi, puiul meu cel drag, iţi spun ,,L-a mulţi ani’’şi mai vreau sa ştii ca impreuna
cu tata am hotărât să te lăsam să pleci în călătoria ce ţi-o doreşti de atâta timp.
-              Mami, mami, sunt foarte fericită, va mulţumesc din suflet.
-              Fifi, stai puţin, nu pleca. Trebuie să mai şti ca Bătrânul Pufos te va insoţi.
-              Voi avea grijă de ea! spuse Pufos cel Bătrân.
-              Călătorie plăcuta şi va aştept cu drag ! spuse cu glas duios mama.
Pufos cel Bătrân si Fifi au plecat împreună la drum foarte fericiti. Verişorul Vânticel
a suflat cu toate puterile şi le-a croit drum drept in zarea cea albastră. Din înălţimile
albastre Pufos cel Bătrân a zărit o pajişte care abia işi pusese pe ea cămaşa verde-crud de
sărbatoare. În acel moment s-a scuturat de trei ori şi a zis :
-              Fifi, călătoria ta acum incepe!
      Şi Fifi picătura de apă despre care vă vorbesc, a ajuns pe acea pajiste înverzita şi
uimita de atâta fumuseţe a început să strige :
-              Pufosule, Pufosule, câtă culoare, ce minunăţie, câtă frumuseţe! Ce sunt culorile
ăstea ?
-              Este R.O.G.V.A.I.V., este curcubeul Fifi!
Dar în acel moment în sufletul Pufosului a încolţit neliniştea:
-              Fifi, Fifi, ai grija, fereştete, a apărut Căpcăunul! Uite ce raze puternice trimite
spre tine!
Fifi, fiind făra experienţa, nu a reuşit să se ascundă după petalele unei flori de                      Nu-Mă-Uita şi Căpcăunul a atins-o cu cea mai fierbinte rază. Ce s-a intamplat? Vedeţi, aţi ghicit, Fifi s-a evaporat. Şi ce credeţi că s-a întâmplat? Vă spun eu acum  ca Fifi s-a întâlnit cu Pufos cel Batran.
-              Ţi-a fost dor de mine? întrebă Pufos cel Bătrân.
-              Ce s-a intamplat ? întrebă buimăcită Fifi.
-              Eu te-am condensat ca să ne întâlnim din nou.
-              Nu vreau să mergem acasa. Îmi place aici! zice Fifi.
-              Nu mergem acum, mai avem o vizită de făcut. Mergem la Bătrânul Ger.
-              Şi ce-o sa facem la el?
-              Ei ,Fifi , Fifi, copilă inocentă, vei avea o mare surpriză. Bărânul Ger te va ajuta
să devi o mică steluţă, alba de nea.
-              Cum o să facă el asta?
Nici nu a terminat de zis aceste vorbe Fifi că Pufos cel Bătrân s-a scuturat din nou de
trei ori şi Fifi a început să danseze uşor cazand pe pamant.
-              Pufos cel Bătrân, de ce este atât de frig, am îngheţat.
-              Te-ai întâlnit cu Bătrânul Ger şi te-a transformat într-un mic fulg de nea.
-              Acum ce o să se întample cu mine ?
-              Începem noi aventuri! spuse Pufos cel Bătrân.
Şi-am încălecat pe-o şa şi v-am spus povestea mea.
Şi-am încălecat pe-o roată şi povestea nu e terminată.
      Urmează aventuri noi cu Fifi!


         (celor care le-a fost de folos si le-a placut, ii rog sa lase un comentariu)

4 comentarii:

Inainte de a comenta, te rog sa ai in vedere urmatoarele:

-pe acest blog se foloseste un limbaj civilizat. Daca eu ma abtin de la injurii, te rog sa faci la fel, macar din respect pentru cei care viziteaza acest site.
-libertatea de exprimare inseamna ca ai dreptul sa ai o opinie diferita de a mea, nu inseamna ca ai dreptul de a jigni alti comentatori sau autorul articolului. Folosirea unui limbaj licentios sau atacuri personale, vor duce la stergerea comentariului.